Dragon Ball :: Destination
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 testttttttttttttt

Go down 
AutorWiadomość
$wirus
Administrator
$wirus


Liczba postów : 124
Join date : 24/07/2012

testttttttttttttt Empty
PisanieTemat: testttttttttttttt   testttttttttttttt EmptySro Cze 20, 2018 7:09 pm

testttttttttttttt Icon_minipostWysłany: 2017-04-11, 13:15   Regulamin serweratestttttttttttttt Icon_ignore testttttttttttttt Icon_report




testttttttttttttt En This is Polish version of server rules, check out English version: <check server rules in English> 

Niniejszy regulamin określa zasady obowiązujące na serwerze, tworząc konto oraz logując się do gry w pełni go akceptujesz. 

Warunki stałego zablokowania postaci 
Każde złamanie zasad skutkuje karą określona w niniejszym regulaminie. Kary oznaczone jako (poważne) powodują zapisanie na postaci liczby dni bana
Gdy łączna liczba dni bana postaci przekroczy 40 dni postać zostanie usunięta (trwale zablokowana). Gracz w przypadku usunięcia postaci nie ma prawa do odzyskania posiadanych na postaci przedmiotów, godzin promocji, domku przypisanego do postaci ani niczego innego. 
Punkty regulaminu, które nie są oznaczone jako (poważne) skutkują zablokowaniem postaci na określoną w regulamnie ilość dni. 


Określenia 
Określena użyte w regulaminie, mają następujące znaczenie: 
Władza najwyższa - oznacza Administratora, czyli osobę z najwyższa rangą na serwerze, mająca bezpośredni lub pośredni dostęp do plików serwera. 
Władza wyższa - oznacza osoby posiadające rangi takie jak Banner, GameMaster i Senior GameMaster. 
Władza serwera - oznacza wszystkie osoby, które otrzymały stanowisko wyższe niż Player, w ich skład wchodzą kolejno: Trial Tutorzy, Tutorzy, Counsellorzy, Community Managerzy (CM), Bannerzy (BN), GameMasterzy (GM), Senior GameMasterzy (SGM) i Administrator. 
znak Ranga+ - oznacza, że mowa o wszystkich osobach z podaną rangą i rangą od niej wyższą. Przykładowo: BN+ oznacza Bannerów, GameMasterów, Senior GameMasterów i Administratora. 
mute - zablokowanie na postaci możliwości pisania na chatach na określony czas 
ban - zablokowane postaci na określoną ilość dni. 
delete - usunięcie postaci (stałe zablokowane postaci), równoznaczane z sytuacją gdy łączna liczba dni bana postaci będzie równa 40 dni. 
namelock - zablokowanie postaci do czasu zmienienia jej imienia przez władzę wyższą. 
notka - forma ostrzeżenia dla gracza wobec, którego zachodzi duże i uzasadnione podejrzenie, że używał bota lub w inny sposób złamał regulamin. 
Ostrzeżenie wygasa po 30 dniach. Jeżeli gracz w jednym momencie będzie posiadał 3 notki to otrzymuje bana na 20 dni (poważne). 

I Nazwy postaci i gildii 

1. Imię postaci nie może być obraźliwe, wulgarne ani pod żadnym innym względem źle się kojarzyć. 

2. Imię postaci nie może podrabiać imienia innego gracza, władzy, potwora lub NPC. 

3. Imię postaci nie może być nazwą sławnej, realnej osoby. 

4. Imię postaci nie może mylić innych osób o naszej pozycji. 

5. Zmiana imienia postaci przez władzę serwera przysługuje tylko wtedy gdy: 
a) Imię postaci jest podobne do imienia innej postaci i osoba zakładająca postać nie była tego świadoma. 
b) Najwyższa władza serwera uzna, że imię postaci jest złe i nie było to celowe złamanie regulaminu. 

Imię postaci to wasz identyfikator na serwerze i prawdopodobnie tak ludzie będą się do was zwracać, dlatego pamiętajcie abyście nie musieli się wstydzić waszego imienia oraz aby nikogo ono nie obrażało. 

Za złamanie zasad dotyczących imion grozi kara w postaci namelocka lub delete postaci. 


II Rozmowa 

1. Obrażanie władzy serwera oraz innych graczy: 
1.1. wyzwiska bardzo miękkie: brak bana. 
Przykłady: lamus, leszczyk, zero, pajac, matoł, głupek. 
1.2. wyzwiska miękkie: w kierunku do postaci z rangą CM*+ - ban do 5 dni; w kierunku do graczy i postaci z rangą Tutor lub Counsellor - brak bana. 
Przykłady: gówno, cwel, pizda, pojebaniec. 
1.3. wyzwiska twarde* - ban do 5 dni
Przykłady: chuj, dziwka, popierdoleniec, kurwa, skurwysyn oraz większość wyzwisk w kierunku rodziców i bliskich. 
Dokładną wysokość kary (maksymalnie 5 dni) ustala banujący, ponad to jeżeli gracz stosuje wyzwiska twarde wielokrotnie może otrzymać również bana na pozostałe postacie z konta lub bana na IP na czas do 5 dni
*Wszystko co nie zostało wspomniane, a będzie próbą obrazy z ominięciem regulaminu, m.in.: wyzywanie w komentarzach na acc makerze, title/randze przypisanej do postaci w gildii, dopisku do używanego czaru itp. 

2. Groźby w stosunku do kogokolwiek - ban na od 1 do 5 dni
a) Mowa tutaj o groźbach wykraczających poza serwer. Grożenie, że zabijemy kogoś w grze jest dozwolone. 

3. Spamowanie - nadmierne powtarzanie identycznych lub podobnych wypowiedzi oraz pisane bezsensownego tekstu - ban na 3 dni

4. Nagminne nieprzestrzeganie zasad panujących na Chatach - ban na 1 dzień lub mute na czas nieokreślony
a) Trade - służy do składania ofert sprzedaży i kupna przedmiotów, nie można tam dyskutować ani prosić o pomoc. 
b) Help - służy do zadawania sensownych pytań odnośnie gry, na które nie znamy a potrzebujemy odpowiedzi 
c) Saga - służy do szukania drużyny na sagę, nie należy tam zadawać pytań odnośnie sag. 
d) Game - służy do rozmawiania ze wszystkimi innymi graczami o grze. 
Masz prawo do sporadycznej pomyłki okna Chatu i przeproszenia za to w jednej wiadomości, aby uniknąć kary za złamanie punktu regulaminu związanego z Chatami. 

5. Reklamowanie innych produktów, serwisów itp. - od mute na czas nieokreślony do 5 dni bana, w zależności od reklamy przewidziane jest również delete na postać lub konto
a) Nie reklamować gier, wszelkiej maści ani stron internetowych. 
b) Reklamowanie stron dzięki, którym otrzymujemy jakieś korzyści: "moja strona www", "nakarm mi smoka" są traktowane jako reklamowanie. 
c) Linki do gier masowych i znanych portali typu: YouTube, Google, Facebook itp. są dozwolone 

6. Handel za realne pieniądze i handel za coś poza serwerem: 
6.1. Sprzedawanie lub próba sprzedaży - delete postaci należących do osoby sprzedającej
Dodatkowo grozi otrzymanie delete na inne postacie z konta i postacie, które mogły być wykorzystywane do przechowywania itemów oraz konfiskacja itemów i domku. 
6.2. Kupowanie lub próba kupna - ban na od 10 dni dla konkretnej postaci do delete na wszystkie konta
6.3. Sytuacje wyjątkowe: 
a) Podawanie lub dopisywanie do wiadomości numeru GG, adresu TeamSpeak itp. jest zabronione i może zostać potraktowane jako próba sprzedaży czegoś za realne pieniądze (dozwolone jest tylko dogadywanie się w grze lub na forum). 
b) Za nierealne oferty handlu typu "sell char sms" grozi ban na 40 dni (normalne) lub delete. 
c) Za pisanie ofert typu "sprzedam chara", bez dopisku "sms" lub "gg" bana nie ma. 

7. Handel postaciami i między serwerami: 
a) Dozwolone jest oddawanie całych konta, ale przyjmujecie i oddajecie konta na własną odpowiedzialność. 
b) Dozwolona jest wymiana postaciami i wymiana postaci za przedmioty, ale tylko za pośrednictwem character scrolli. 
c) Zbyt częste oddawanie i zwracanie całego konta może zostać potraktowanie jako dzielenie konta (IV 2.)
d) Jeżeli w danym czasie istnieje kilka serwerów dozwolony jest handel między nimi, ale robicie to na własną odpowiedzialność. 


III Programy 

1. Używanie programów które ułatwią grę lub wykonują pewne czynności bez naszego udziału - ban na 20 dni (poważne)
a) Jeżeli chcesz zobaczyć dowód na podstawie, którego zostałeś zbanowany napisz w dziale "Czarna Lista - Odwołanie od kary" i poproś o dowód. 
b) Jeżeli otrzymałeś słusznego bana za używanie bota i mimo to piszesz odwołanie możesz otrzymać delete postaci lub delete konta/banem na IP (jeżeli postać ma już delete)
c) Jeżeli gracz prosząc o dowód twierdzi, że nie używał bota to jest to traktowane jako odwołanie za które może otrzymać delete. 
d) W przypadku auto-senzu (automatycznego używania senzu bean lub innego przedmiotu leczącego) karą zamiast bana może być notka - w zależności od takiego jak długo i w jaki sposób gracz używał auto-senzu. 

2. Granie więcej niż jedną postacią w tym samym czasie na tym samym serwerze - ban na 20 dni (poważne) na wszystkie postacie którymi w tym momencie gramy
a) Dotyczy także sytuacji gdy wychodzimy z gry exitem i logujemy się na inna postać. 
b) Gdy mamy wspólne IP z innym graczem, zalecane jest jednorazowo zgłosić to władzy w grze w celu uniknięcia nadmiernego sprawdzania. 
c) Gdy władza wyższa stwierdzi, że gracz przypadkowo zalogował się na parę postaci lub nie miał w intecji granie jednoczesnie paroma postacami może nie przyznać bana. 

3. Korzystanie z klienta zmodyfikowanego w taki sposób aby ułatwiał nam grę - ban na 20 dni (poważne)
a) Dozwolone jest graficzne modyfikowane klienta, w tym zmiany takie jak przeźroczyste drzewka. 
b) Wyjątki: dozwolony jest "lighthack", dozwolone jest modyfikowanie parametrów itemów w pliku .dat. 

4. Wykorzystywanie dasha (szybszego biegania po przez wysyłanie większej ilości pakietów) lub auto-targetu (automatycznego zaznaczania celu) - notka ban na 20 dni (poważne)

Każdy gracz powinien grać samodzielnie a gra ma być sprawiedliwa, z tego powodu zakazane jest używanie programów, które ułatwią nam grę lub wykonują za nas czynności. 


IV Ogólne 

1. Wykorzystywanie błędów w grze lub jej słabości - ban na 20+ dni (poważne) lub delete postaci
Przykłady błędów w grze: przyspieszanie za pomocą ESC/PPM; kradież życzenia u Shenrona; kradzież domku po tym jak gracz usunął postać. 

2. Dzielenie konta z kimś innym - notka lub ban na 20 dni (poważne)

3. Niszczenie porządku na serwerze - ban na 5 dni
3.1. Blokowanie spawnów* potworów bez ważnego powodu. 
3.2. Zabijanie cudzych potworów**. 
3.3. Przeszkadzanie w sagach poprzez: otwieranie drzwi przy sadze; blokowanie lub pchanie osób, które robią sagę; celowe puffanie sagi; zabijanie osób robiących sagę***. 
3.4. Uniemożliwianie wykonania questa innym graczom**** lub blokowanie miejsc takich jak questy i arena. 
3.5. Sprowadzanie potworów do miejsc publicznych by zabiły ludzi***** 
3.6. Dodanie do Auction House więcej niż 5 aukcji wyraźnie nieopłacalnych lub bezsensownych - dodatkowo strata itemów z aukcji
*Potwory - potwór należy do osoby, którą pierwotnie atakował. Jeżeli dany gracz nie życzy sobie aby zabito potwora ponieważ wykorzystuje go do treningu lub na nim expi, a potwór nie przeszkadza innym graczom np. nie blokuje przejścia, to należy uszanować jego wole. 
**Gdy gracz robiący sagę ma skulla (poza yellow) zabijanie jest dozwolone. 
***W uzasadnionych przypadkach dozwolone jest zabicie gracza na queście - np. organizujemy questa a jeden z graczy nie zapłacił. 
****Za miejsce publiczne uznaje się miejsce do którego można dojść bez jakichkolwiek przejść wymagających danego poziomu (bramki levelowe). 

4. Posiadanie więcej niż jeden domek przez jedną osobę - ban na 3 dni dla postaci, które były właścicielami domków oraz zabranie wszystkich domków
a) Przedmioty z domków wysyłane są do depo właścicieli domków. 
b) Domki na Dai Kaio planet (Staff Island) nie są liczone jako posiadane domki. 

5. Hakowanie innych - delete na wszystkie postacie osoby hakującej
a) Przez hakowanie rozumie się rozsyłanie linków z keyloggerami lub linków do stron wyłudzających hasła. 
b) Wysyłanie linków skrócony, gdy nie wiadomo co się znajduje pod skróconym adresem może zostać potraktowane jako hakowanie. 

6. Ataki DDoS na serwer lub graczy - 40 dni bana dla wszystkich postaci osoby odpowiedzialnej za atak (normalne/poważne)

7. Inne zachowania i działania na niekorzyść serwera lub innych graczy, niesprecyzowane w niniejszym regulaminie - notka


V Treści 

1. Publikowane prywatnych dany lub zdjęć innego użytkownika w grze lub na forum, bez jego zgody - władza ocenia wysokość kary - grozi od paru dni bana do 40 dni bana (bez poważne) na postać lub postacie a w poważnych przypadkach delete na postać lub postacie
Sprawę powinna zgłaszać osoba, której dane lub zdjęcia zostały upublicznione, w innym przypadku władza może wstrzymać się od wymierzenia kary. 

2. Publikowanie nieprawdziwych screenów, filmów itp. by inny gracz dostał bana - delete wszystkich postaci osób które brały świadomy udział w tworzeniu fake

3. Szantaż dowodami lub celowe zatajanie i usuwanie dowodów - grozi delete na postać lub postacie

4. Promowanie, tworzenie i doradzanie w sprawach nielegalnego oprogramowania - od 1 do 20 dni bana lub delete na postać lub wszystkie postacie
a) Jednokrotne przyznanie się do używania bota, chwalenie się botem nie poparte żadnym innym dowodem nie skutkuje banem, ale takie nagminne zachowanie może zostać potraktowane jako promowanie nielegalnego oprogramowania. 


VI Obowiązki 

1. Każdy gracz ma obowiązek odpowiadania władzy serwera, w przypadku ignorowania władzy gdy sprawdza ona czy nie łamiemy regulaminu możemy zostać potraktowani tak jakbyśmy go łamali. 

2. Władza uprawniona jest do sprawdzania graczy za pośrednictwem rozmowy, bądź za pośrednictwem specjalnej komendy wyświetlającej informacje o tym, że dana postać jest sprawdzana. 

3. Władza uprawniona jest żądać od gracza wpisania komend charakterystycznych dla botów ("exiva dance" itp.). 

4. W przypadkach, w których ewidentnie widać, iż gracz posługuje się botem (tj. przyśpieszone bieganie, auto-target, jednostajne leczenie się w trakcie pisania rozbudowanych zdań itp.) nie jest konieczne sprawdzanie gracza poprzez rozmowę, ani poprzez użycie komendy sprawdzającej. 

5. W przypadku wykonywania jakichkolwiek czynności masz obowiązek upewnić się czy nie jesteś sprawdzany przez władzę serwera. 

6. Gracz podczas sprawdzania przez władzę za pomocą komendy "/msgcheck" jest zobowiązany odpowiedzieć w ciągu 30 sekund, jeżeli postać wykonuje jakąkolwiek czynność wymagającą obecności gracza. 
a) W przypadku sprawdzania przez władzę, które trwa mniej niż 30 sekund to władza wyższa na podstawie dowodu decyduje czy przyznać bana. 
b) Re-log, log-out, bądź jakakolwiek inna forma ucieczki od odpowiedzialności traktowana będzie na równi z przyznaniem się do winy. 
c) Gracz nie ma obowiązku odpowiadania innemu graczowi, gdy ten go sprawdza. Gracze natomiast są zobowiązani do odpowiadania podczas sprawdzania przez władzę serwera. 
d) Niepotrzebne reporty - czyli spamowanie reportami dla zabawy, zgłaszanie całej siłowni lub całego energy rooma na zasadzie "może bocą" będzie karane - od paru dni bana (normalne) do delete (w przypadku postaci stworzonej specjalne do niepotrzebnych reportów). 

7. Gracz jest zobowiązany do dbania o konto we własnym zakresie i zapoznania się z tym tematem: <porady jak uniknąć hacka> 
a) Władza nie pomaga w sprawach hacków. 
b) Władza nie oddaje ani straconych leveli ani przedmiotów w wyniku hacka. 
c) Właścicielem konta jest osoba, która posiada dostęp do e-maila przypisanego do konta. 
d) Władza nie cofnie bana za złamanie regulaminu podczas hacka, ale wyjątkowych sytuacja może to zrobić lub może zmienić (poważne) dni bana w (normalne). 

VII Zgłoszenia i odwołania 

1. Gracz ma prawo do odwołania się od bana zakładając temat w dziale "Czarna Lista - Odwołanie od kary". 
a) Od danego bana można odwołać się tylko w jednym temacie. Jeżeli sprawa zostanie wyjaśniona przez władze wyższą, kolejne tematy mogą być blokowane. 

2. Zgłoszenie osoby łamiącej regulamin, wraz z dowodem, musi zostać umieszczone na forum w ciągu 48h od wykroczenia tej osoby. W przeciwnym wypadku zgłoszenie nie będzie uwzględnione. Nie dotyczy to hackowania (IV 6.)
a) Zgłoszenia za obrazę wymagają pokazania całego okna rozmowy. 

3. Sprawdzając innego pod względem bota musimy nagrać filmik oraz napisać wiadomość na "Default" i wysłać sprawdzanemu graczowi prywatną wiadomość. 
a) Wiadomość musi zawierać informację o sprawdzaniu. 
b) Wiadomość na "Default" musi zawierać nick sprawdzanego gracza. 
c) Można używać kropek, myślników itd. ale wiadomość musi być czytelna. 
d) Musi być wiadome, że nie mamy gracza na liście ignore (wiadomości od sprawdzanego gracza są widocznego lub sprawdzający pokazuje listę ignore). 
e) Ostateczna decyzję czy dowód zostanie uznany podejmuje władza wyższa. 

4. Dowody podczas zgłoszenie osoby łamiącej regulamin muszą być dostępne przez co najmniej 14 dni. Jeżeli dowód zniknie gracz ma prawdo do napisania odwołania 
a) Władza wyższa może podtrzymać bana nawet w przypadku zniknięcia dowodu jeżeli banujący nie ma wątpliwości co do słuszności nadanego bana oraz nie ma przesłanek ze banujący mógł chcieć działać na niekorzyść gracza. 

5. Gdy gracz twierdzi, że otrzymał niesłusznego bana/delete musi odwołać się w ciągu 14 dni w innym przypadku traci prawo do odwołania się od bana. 

6. Władza wyższa ma prawo zamknąć odwołanie bez ingerencji władzy najwyższej, jeżeli taka ingerencja nie wniesie nowych informacji lub sprawa słuszności bana nie pozostawia wątpliwości. 

7. Zgłoszenia i odwołania w których sytuacja nie jest jasna poddawane są ocenie większej liczby członków władzy na zasadach opisanych w dziale "Trudne Sprawy

8. Szczegółowe informacje na temat formy składania zgłoszeń i odwołań znajdują się w działach "Czarna Lista - Reportowanie graczy" i "Czarna Lista - Odwołanie od kary". 

VIII Pozycja na Serwerze 
Dodatkowe informacja dla osób zainteresowanych awansem na serwerze, znajdują się w tym temacie: <władza na serwerze> 


Administracja serwera nie odpowiada ze przerwy w działaniu serwera, nie gwarantuje gry bez laggów, błędów i crashów ani nie jest zobowiązania oddawać rzeczy lub doświadczenia utraconego w wyniku tych czynników. 
Zastrzegam sobie możliwość zmiany regulaminu jak i zbanowania gracza na dowolną ilość dni lub odbanowania bez uzasadnienia, gdy uznam, że to konieczne.
Powrót do góry Go down
 
testttttttttttttt
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball :: Destination :: Dragon Ball New Story :: Poradniki-
Skocz do: